Zombirakkudest talveromantikani ehk JOIK 2024
Mis ühendab zombirakkusid, jõuluturgu ja aprikoosi? JOIK 2024. aasta!
Ongi läbi pikad jõulupühad ja meeleolukas aastavahetus. Uue aasta alguses on hea hetk vaadata aastale tagasi ja teha kokkuvõtteid, et oskaks värske pilguga aastale 2025 vastu minna. Meie 2024. aasta suurprojekt oli kindlasti kogu näohoolduse uuendamine, aga aastasse mahtus väga palju enamat. Vaatame lähemalt.
Aasta algas jõuludega
Aastat alustasime pidulikult ja leidsime viimaks aega JOIK seltskonnaga jõulupidu pidada. Vahel on ikka hea leida põhjust end lille lüüa ja just seda pakkus meile Laitse loss.
Jõulumeeleolus ka jätkasime rahvusvahelisel suurmessil Christmasworld, kus meie tagasihoidlik, aga kaunis boks püüdis palju tähelepanu. Eriline hitt oli meie kuuseokstest seelikuga mannekeen, millega tehti pilte ja mida käidi katsumas, et kas tõesti päris. Kuuseoksad seeliku tarbeks võtsime ise kaasa Põlvamaa metsadest. Sellest tuli meile ka mõte laiendada kuuselõhnaliste toodete valikut, aga sellest juba hiljem.
Rohekas-roosa kevad
Kevad algas meie jaoks igas mõttes roheliselt. Märtsikuus toimus juba traditsiooniks saanud keskkonnakuu, mil võtsime tagasi tühjaks põletatud küünlaklaase, eriti aga ergutasime inimesi kodudes meie klaase taaskasutama – kas või lillede istutamiseks. Sobivalt tõime välja ka uue küünla Basiilik & münt, mida müüsime kevadel koos basiiliku seemnepaberiga. Nii saigi pärast küünla ära põletamist klaasi sisse basiiliku kasvama panna.
Rohelise järel läksime aprikoosiroosa lainele ja välja tuli meie aprikoosi- ja freesialõhnaline tootesari viie mõnusa tootega. Sari sai inspiratsiooni Pantone 2024 aasta värvist Peach fuzz ja võitis tänu oma eripärasele kujundusele ja mahedale magusvärskele lõhnale kiirelt inimeste südamed.
Fookuses mehed
Enne veel, kui naiste näohoolduse põhjalikumalt käsile võtsime, uuendasime täielikult oma meestele mõeldud sarja. Küsisime, mida mehed tahavad ja valmistasime neile lihtsast kasutatavad, tõhusad ja mehelikult lõhnavad tooted. Tõhusate looduslike aktiivainetega sertifitseeritud tooted said endale mahedalt vürtsika puiduse aroomi, mille lõhnanootides bergamot, seedripuu, kardemon, vetiver ning must pipar.
JOIK jookseb
Maikuus võtsime jalad selga ja seadsime sammud Maijooksule. Rekordilise osalejate arvuga Maijooksu õnnistati imeilusa ilmaga ja lisaks sellele, et kõik osalenud naised said kinkekottidest JOIK magneesiumiga jalasprei, et jooksu järgselt jalgu turgutada, oli kõigil võimalus end meie boksis päiksekaitsetoodetega põletuse eest kaitsta. Mõned tublid JOIK naised võtsid ka boksimelu vahelduseks aega, et 7km kiirelt läbida ja siis uuesti tööle asuda.
Suvine tooteloome
Terve suve ei tegelenud me muuga, kui arendasime tooteid näohooldussarja tarbeks. Nii palju uusi põnevaid aktiivaineid oli vaja kreemide sisse panna ja ära testida. Avastasime enda jaoks „zombitapjad“, bioretinooli, erineva molekulmassiga hüaluroonhapped ja rõõmsa üllatusena ka väga palju uut ja põnevat toorainet Eesti tootjatelt nagu näiteks pohlaekstrakti, punavetika ja lutserni Saaremaalt ning kasemahla Võrumaalt. Loomulikult panime need kõik ka oma uute toodete sisse.
Kui olime ise mõnda aega tooteid testinud, võtsime kätte ja kuulutasime välja, et otsime pühendunud ja ausaid tootetestijaid ning meile laekus selle peale üle 800 tahteavalduse. Ise hakkasime samal ajal ajusid ragistama, kuidas uusi tooteid, mille headuses me ise juba täiesti veendunud olime, parimal moel turundada. Selleks tegime läbi ühe äärmiselt meeleoluka ja töise ajurünnaku päeva, mille tulemuseks olid ideed uute toodete visuaalseks identiteediks. Ideed aitas modellide Aurelia ja Liisi abil tegelikkuseks muuta tunnustatud fotograaf Laura Nestor.
Et tooteloomest pisut puhata, läksime vahelduseks telesarja võtetele. Esimest korda ajaloos on JOIK rahvusvaheliste mõõtmetega telesarja kosmeetikapartner. Detektiiv von Fock on ajalooline sari, kus näitlejatele tugevat meiki ei tehtagi ja tähtsam on hoida nahk hästi hoolitsetud ja päikese eest kaitstud. Meigikunstnik Zane ja Itaalia filmistaar Aurora Ruffino on mõlemad JOIK toodetest täiesti vaimustuses. Tulemusi saame näha 2025. aasta kevadel, kui sari teleekraanile jõuab.
Täielikult uuenenud näohooldussarjad
Ja siis, sügise alguses, saimegi valmis täielikult uuenenud näohooldussarja. Tooted jagunesid kolme eri sarja vahel, mis kõik keskenduvad naha eri vajadustele.
Re-Boost Collagen sari ütleb hüvasti zombirakkudele ja tähistab uut ajastut rakupõhises nahahoolduses. Selles on peidus senolüütilised aktiivained, noorendava toimega bio-retinool ja alfalfa, mis toovad esile noorusliku naha.
Moisture Magnet sari lubab 4x võimsamat niisutust naha eri kihtides. Nelja erineva molekulmassiga hüaluroonhapped, kasemahl ja punavetikas ning nahaomased aminohapped teevad naha pringiks ja klaariks.
Re-Boost Glow sari keskendub naha sära esile toomisele erinevate hüdroksühapete, põhjamaiste marjade, c-vitamiini, muraka- ja pohlaekstrakti ning roosi hüdrolaadi abil.
Uued tooted said tootetestijatelt tohutult kiita ning saavutasid koheselt ka müügiedu. Hiljem saatsime paar toodet Poola laborisse, et meie väited nende headusest saaks ka teaduslikult kinnitatud. Ka sealt saime äärmiselt positiivsed tulemused, aga see on juba täiesti eraldi blogipostituse teema.
Advendikalender on tagasi
Kui näohooldus valmis, ei saanud me ometi loorberitele puhkama jääda, sest kiire jõuluaeg ootas ees. Kõigepealt tõime välja oma 2024. aasta advendikalendri. Pärast aastast pausi oli kalender väga oodatud. Kalendrit ehtis Marju Tammiku kaunis pilt põhjamaisest loodusest koos karge lume, virmaliste ja end ainult korraks näitava punase päikesega. Kalendri tegi eriliseks ka see, et seal oli sees 17 uut toodet, kolm neist lausa sellised, mis alles aasta 2025 tavamüüki jõuavad. Advendikalendri valmimist tähistasime meeleoluka üritusega Energia Avastuskeskuses, kus muuhulgas vaatasime tähti ja tegime teadusteatrit.
Jõululõhnad massidesse!
Järgmiseks tõime välja uue jõuluküünla Talveromantika. See eriline pühadeküünal sai innustust Tallinna jõuluturust. Kuldselt küütlevas klaasist leiab tõeliselt hõrgu jõululõhna, mille tipunootides on tunda kaneeli ja apelsinikoort, lõhna südames nelki, muskaati ja kardemoni ning õrnalt jäävad baasnootidena heljuma vanilje ning pruun suhkur. Või nagu ütles üks klient: „See lõhnab nagu oleks äsja valmistanud piparkooke ja keetnud juurde glögi.“
Ja nagu varem juttu oli, teadsime, et kuuselõhna peavad inimesed saama ka muul kujul kui lõhnaküünla sees. Nii tegimegi valmis kuusepuu lõhnaga kodulõhnastaja, mida saatis eriti suur edu nende klientide seas, kes toovad endale koju kunstkuuse.
Üllatusmuna täiskasvanutele
Viimane uudistoode aastas 2024 oli tegelikult vana ja tuntud staari comeback. Nimelt taaselustasime JOIK15 projekti raames loodud ehteküünla. Küünla seest sulab välja Tanel Veenre hõbeehe ja see, millise ehte saad, jääb lõpuni üllatuseks. Ehk siis, nagu üllatusmuna, aga täiskasvanutele ja šokolaadi asemel saad maiustada hõrgu küünlalõhnaga, kuni ootad ehte välja sulamist.
Aasta on kokku võetud ja meil on suur rõõm tuua teieni aasta 2024 enimmüünud JOIK toodete TOP24 ja pakkuda neid teile kuni 24. jaanuarini 24% soodsamalt. VAATA SIIT PAKKUMIST
Valikus on suurepärased kosmeetikatooted, klientide lemmikküünlad ja kodulõhnastajad.